Страници

събота, 4 август 2012 г.

Днес сготвих...

 



   Напоследък хич не ми остава време да пиша, но пък зимата ще имам бол... :-) Отдавна ми се ще обаче да си направим една "рубрика" наречена "Днес сготвих...". Какво ще кажете? Желаещи?
   Идеята ми е, че често стоя в кухнята пред отворения хладилник и си казвам - 'ох, днес какво да сготвя...' Повечето пъти успявам да измисля нещо от онова, което имам в хладилника, но има доста случаи в които главата ми нищо не ражда. И от разговори с приятелки знам, че не само аз съм така. 
   Та, идеята ми е да споделям (когато успея и се сетя) какво съм измислила на дадения ден. Когато мога ще слагам и снимка. А най-много ще се радвам, ако се включите и вие. Всеки получен коментар от вас ще публикувам като пост с името на човека и ако има пратена снимка - ще качвам и нея. Ако ви се споделя и точната рецепта - още по-добре!
   И така - започвам от днес. Първата идея след малко. Чакам и от вас!


Няма коментари:

Публикуване на коментар