Страници

неделя, 27 февруари 2011 г.

Начални размисли...

Ето че дойде денят в който и аз да си направя блог. Колко време ще имам да пиша тук не знам, но мисля, че си струва да опитам. Ще се зачудите защо пък трябва да се "мъча" или "опитвам"? Просто от време навреме ме наляга едно желание за писане, иска ми се да кажа някому как се чувствам, какви емоции бушуват в мен, какви мисли ме тормозят. Да споделя ентусиазма си или да изразя негодуванието си. Или просто да дам "глас" на някое свое откритие, пък току виж то помогнало на някого. Естествено няма по-добро нещо от живата комуникация за всички тези неща и този блог определено няма да я измести, но понякога имам чувството, че може би тя не ми достига някак. Е, да видим дали тук ще успея да задоволя това търсене...

Предварително предупреждавам и се извинявам на онези, които съм уверена, че ще подразня с това, но някои от публикациите тук ще бъдат на английски език. Извинете ме, но понякога просто ми "идват" някои мисли на английски и когато се опитам да ги изкажа на български се получава голяма безмислица. Та тогава просто публикацията ми ще е на английски. :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар