Страници

събота, 18 юни 2011 г.

Моята градина

   Този пост го бях публикувала преди време, но по незнайна причина е останал само като чернова, та сега ще го публикувам както си беше, обаче, въпреки че е стар...

Тези дни имах доста преводи да правя и се наложи да изоставя блог-ването за малко. Тази сутрин изпратих успешно и последния превод след няколко безсънни нощи и сега мога да отделя малко време да споделя колко съм въодушевена от "градината си". Това е мой личен проект, който нарекох "Здраве на балкона".
   По-рано през годината си накупих семена за различни зеленчуци и подправки, "инвестирах" в няколко сандъчета, малко пръст и тор обработена от калифорнийски червей и всеки ден в който можех да отделя половин час посявах подред различни семенца. С времето станах по-изобретателна w това какви "съдове" да използвам освен купените сандъчета, за да "свия разходите". На снимки ще видите някои от тях в следващия ми пост.
   Тук ще ви покажа моите гордости колко големи са вече. Мисля, че проектът ми до момента е доста успешен. Идеята беше да имам винаги свежи подправки, както и някои пресни зеленчуци за Ани въпреки че още нямам реална градина. Винаги съм казвала, че вярвам дълбоко в това, че ако искаш нещо наистина много, винаги има начин да го направиш и това зависи основно от теб. Дано моят експеримент насърчи и вас да опитате. Толкова е лесно и въобще не е толкова "сложно", колкото изглежда.
   Ето ги и моите съкровища.


 

 

 

1 коментар: