Страници

неделя, 7 август 2011 г.

Хапване набързо

Покрай многото работа не ми остава време да пиша тук. Все нещо друго се оказва, че имам да свърша. А и дали заради лятото, дали заради работата, хич не ни се и яде готвено у дома. За вечеря ядем огромни салати основно, с малко месце или яйца. През деня повече на плодове и каквото друго забършем. Един от любимите ми пълнежи за 'бързи сандвичи' е извара. НО комбинирана не с какво да е, а смесена с маслинова паста, която или е купена готова или направена у дома (аз с моята мания да виждам от какво се прави всичко...) Аз да си призная иначе извара не ям. Ако правя нещо като чийзкейк - да, но иначе ми е блудкава на вкус. А пък е много добър източник на протеин. С маслиновата паста се получа един съвсем друг вкус, който върви на хляб, на оризовки, а и също много върху листа от зеле (за такива като мен дето не ядат хляб и се стараят поне през повечето време да ядат по-сурови неща). Аз лично купувам изварата (ама хубава такава), смесвам с пастата (не е нужно много, примерно няколко лъжици паста на 500 гр. извара, на вкус) и прибирам в хладилника за следващите няколко забързани дни. Така винаги имам нещо с което да мога да хапна на две натри, докато бързам за някъде.
Дано и на вас ви хареса!

Няма коментари:

Публикуване на коментар