Страници

вторник, 12 април 2011 г.

Шарлан

Чета аз по рецептите на суровоядците за това чудо шарлан и се чудя какво ли ще е. Бях забравила да проверя обаче. А то - така се казвало нерафинираното слънчогледово олио. Хиляди благодарности на Ивето, че ме светна за него. Като го намерих в Карфур и видях какво пише на етикета се плеснах по челото. Много е вкусно, не е твърде скъпо (при положение, че ще го ползвам само на салати тези 4 лева ще траят дълго време) и е идеален заместител на зехтина, който е страхотен като качества, ама в салата вкусът му изпъква твърде много за мен и не усещам добре останалото.
Опитайте го, ако можете, много е добър!

1 коментар:

  1. Радвам се, че съм била полезна, Радост :) Аз си мислех, че Шарлан всъщност е марка, а не че така се казва самото олио, затова и аз ти благодаря за информацията!

    ОтговорИзтриване