Страници

неделя, 24 април 2011 г.

Велик? ден...

   Днес щях да пиша за яйца и козунаци. Щях да поздравя с - Христос възкресе! Въобще празнично ми беше. Празнично по български. С агнешко, яйца и десет вида козунак. Празнично по човешки. С маса и плюскане по повод на нещо велико. Дори по-велико от онова, което нашия човешки ум може да схване. (Пепел ми на устата!) 
   Обаче преди да започна прочетох новините. И се спрях. Замръзнах, просълзих се. Шест млади човешки живота са угаснали снощи. Нелепо и тъпо. Четирима от тях абитуриенти след месец. Всички загинали заради висока скорост, липса на отговорност и една огромна дупка на пътя. 
   Не ми се влиза в полемика кой е виновен и защо. За мен е виновно цялото ни общество, държавата ни, ние самите дори. Но не ми се говори за вина. Защото Христос взе цялата вина върху себе си на кръста. Колкото и смешно и старомодно да им се струва на някои. 
   Искам само да изкажа най-дълбоки съболезнования към тези семейства, които днес загубиха живота си. Знам, че те надали ще ме чуят, надали въобще ги интересува. Но аз днес ще се помоля за тях и ще се надявам някак да намерят сили да изживеят и утрешния ден. Бог да ви даде утеха и мир!


...

1 коментар:

  1. Аз, прочетох думите ти Ради и се съгласявам и присъединявам с цялата си същност към твоят изказ, защото след тази новина и аз се чувствах по този начин. За семействата изгубили живота си (както правилно си написала)ще помоля и аз днес Бог да им даде сили в оставащите им дни на тази земя, отговори на всички въпроси, които ще бушуват в главите им и разум да изберат правилния път. Христос Възкресе! Наистина Възкресе!

    ОтговорИзтриване