Страници

неделя, 29 май 2011 г.

Потресена съм - вредата от 'купешката' мая...

   До преди 5 минути бях горда, че си правим хляб у дома. Чувствах се добре, че давам на детето си нещо, което е минало през ръцете ми и знам какво съдържа. Но това ми убеждение бе разбито на пух и прах от братята руснаци. (Ако прочетете цялата статия до края ще разберете защо именно от тях.)

http://www.recipemagician.com/polezno/vsichko-za-hlebnata-maia/

   Иде ми да викам. Писна ми да намирам под всяко нещо бомба със закъснител. Тровене с позакъснял краен ефект най-вече. И доста непълноценно време по пътя.
   Моля ви, вас скептиците, които ще прочетете това - не ме мислете за параноичка, която си мисли, че ще живее вечно. Много съм далеч от подобни мисли. Единственото, което искам е времето ми отредено тук на земята да е качествено и смислено изживяно. С колкото се може по-малко болежки и ходене по лекари заради заблудеността на нашето време и алчността и консуматорството на това ни 'съвременно' общество. Искам и просто едно по-добро утре за децата ни. За моето дете.

4 коментара:

  1. Радослава, ами сега какво?И аз правя домашен хляб и направо се почувствах виновна, като прочетох статията:(.Сега ще трябва да се ровя да видя как се прави квас и дали може да се купи отнякъде готов:(.Ако видиш някъде подобна информация, давай линк, и аз ще потърся.

    ОтговорИзтриване
  2. Щях да ти отговарям ту, но реших, че ще е по-добре направо в нова публикация. Дано съм била полезна. Радвам да открия съмишленици.

    ОтговорИзтриване
  3. Ради, прочети коментарите под статията. Оказва се, че не е толкова просто и статията е крайна.

    ОтговорИзтриване
  4. Ох, тръгнах да отговарям, ама стана много дълго и ще го направя нов пост най-вероятно. :-)

    ОтговорИзтриване