Страници

понеделник, 14 март 2011 г.

Праз + Сирене + Кисело мляко = Салата!

Тази салата винаги е била голям хит у нас. Майка ми изнамери рецепта за нея с майонеза преди години и след малко домашно "нагаждане" на вкуса - разбирайте смяна на майонезата с кисело мляко :-) - стана наистина любима на нашето семейство.
Единственото, което ви трябва е точно праз, сирене и кисело мляко. Аз обикновено нарязвам един голям праз (как ще го нарежете си е по ваш избор, аз обикновено го режа през средата надълго и след това на тънички полумесеци, този път на снимката ми се прииска да има друг вид и го направих на четвъртинки и след това по-широки парченца). Към него слагам около 200 гр. сирене (за щастие ние взимаме козе сирене от село, но много хубава става и с краве сирене). Прибавям и една кофичка кисело мляко (може и повече, зависи каква консистенция ще ви хареса). Бихте могли да добавите и майонеза, но според мен няма нужда изобщо. И после бъркате и това е! Хапвате си на филийка, със сухарчета или само като салата - много свежа комбинация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар