Страници

петък, 11 март 2011 г.

Риба тон за лекото ежедневие

Една наша любима комбинация за сандвичи, открита в зелена Ирландия - риба тон, лук и майонеза
Там те намазваха филийките на сандвича с малко майонеза, слагаха рибата тон направо върху нея, а след това нареждаха лук нарязан на тънки шайби и затваряха с втората филийка.
Аз обаче се изхитрих и един ден обърках всичко, като на салата, и то взе, че стана още по-апетитно. Оттогава си го правим често. Вече, разбира се, е само със суровата бадемова майонеза. Пасват си прекрасно. Тъй като аз не ям хляб - добрите стари оризовки ми вършат много добра работа за един бърз, вкусен и смея да добавя, здравословен обяд. 
Дано ви хареса и на вас!

* Чудя се каква салата мога да спретна на тази основа. Ама още не мога да реша кой зеленчук (или зеленчуци) ми се вързва най-много с рибката и лука. Да имате предложения?

2 коментара:

  1. Аз бих пробвала към тази основа да добавя печен пипер, малко лимон и чесън :) А като се замисля повече - спанакът също звучи добре.
    Мисля, че сместта е идеална за украса - в краставичка, в чери доматчета.....определено се съчетава с пресните зеленчуци.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, спанакът е много добра идея за всяка салата. Аз всичко, което готвя и пускам тук го правя само с това, което имам в хладилника, някои неща от градината на баба ми, други от магазина, но гледам да са повече сезонни и ако е възможно с по-малко нитрати. Заради нитратите не купувам спанак от магазина. Сега ще започвам да си гледам свой собствен многогодишен спанак на терасата и ще го слагам на повече неща, това е разбира се ако порастне и расте както трябва. Иначе много добра идея. :-)

    ОтговорИзтриване